Nissan Pathfinder – renowacja lakieru i wnętrza

Kilkuletni Nissan Pathfinder

Do salonu trafił Nissan Pathfinder. Świetne auto, ale wyeksploatowane w bardzo dużym stopniu przez właściciela, który był handlowcem. Takie uroki pracy. Auto wymagało nie tylko renowacji lakieru, lecz także kompletnej renowacji wnętrza. Czas, jaki został przeznaczony na to auto, wynosił pięć dni. Oczywiście został on ustalony po wstępnych oględzinach. Po uzgodnieniu szczegółów z klientem, nie pozostało nic innego, jak przejść do pracy. Renowacja lakieru musiała poczekać. Pierwszym, co należało zrobić, to mycie i oczyszczenie auta. Na pojazd została nałożona aktywna piana. W ten sposób z auta zniknęły wszystkie brudy, które były mocno przytwierdzone do pojazdu. Następnie, auto należało bardzo dokładnie umyć. Do mycia wykorzystane zostały rękawice i zastosowano metodę na dwa wiadra.

Renowacja lakieru

Auto zostało oczyszczone i wysuszone. Można było zaczynać najcięższą część. Na początek pomiary i ustalenie najlepszego sposobu pracy. Polerowanie wykonane metodą mechaniczną. Jak wyrenowacja lakierukazała kontrola, konieczne było polerowanie wszystkich elementów pojazdu. Zajęło to całe dwa dni. Jednak efekt był doskonały. Renowacja lakieru sprawiła, że pojazd błyszczał i wyglądał jak nowy. Oczywiście, niezbędne było odpowiednie zabezpieczenie lakieru, aby efekt był długotrwały. Właściciel zdecydował się na nałożenie powłoki kwarcowej. Zapewnia ona dwuletnią ochronę, utwardza lakier, poprawia kolor i błysk. Auto z nałożoną powłoką bardzo łatwo umyć i nie przywierają do niej zanieczyszczenia.

Renowacja wnętrza

Kiedy renowacja lakieru była zakończona, rozpoczęły się prace wewnątrz auta. Tapicerka została wyprana najwyższej jakości preparatami. Oczyszczona została deska rozdzielcza, dach pojazdu. Dodatkowo wyczyszczone zostały szyby. Nałożono na nie również preparaty ochronne i poprawiające widoczność. Dywaniki zostały wyjęte i dokładnie wyprane. Tylne siedzenia musiały zostać wymontowane. Następnie zostały oczyszczone. Pozwoliło to także na dokładne wyczyszczenie podłoża. Pozostało tylko poczekać, aż wszystko wyschnie, zamontować ponownie i nałożyć preparaty zabezpieczające. Zostały one nałożone na elementy chromowane i plastikowe wewnątrz pojazdu. Cały proces zajął równo pięć dni. Zabiegi kosztowały bardzo dużo czasu i pracy. Jednak sam widok niedowierzającego klienta był wart tej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 + nineteen =