Renowacja auta z wyższej półki – Ferrari

Myjemy Ferrari

W nasze ręce trafiło Ferrari do pełnej usługi detailingowej. Po pierwszych zachwytach nad autem, przyszedł czas na ciężką pracę. Zaczęliśmy standardowo od oczyszczenia auta. Na pojazd nałożyliśmy aktywną pianę. Dzięki temu wszystkie zanieczyszczenia, które przylegały do auta zostały usunięte. Następnie dokładnie go umyliśmy.  Na koniec jeszcze glinkowanie. Renowacja lakieru, który nie został wcześniej odpowiednio oczyszczony doprowadziłaby go do ruiny. Pojawiłyby się nowe rysy, hologramy. Krótko mówiąc, jedynym ratunkiem byłoby pełne lakierowanie pojazdu.

Usuwanie rys i hologramów – renowacja lakieru

Pierwszym, co należało zrobić, to dokładnie obejrzeć auto. Przeanalizowaliśmy każdy element i wykonaliśmy pomiary grubości lakieru. Dzięki temu mogliśmy ustalić najlepszy program pracy. Wszystko po to, aby osiągnąć najlepsze efekty. renowacja lakieruRenowacja lakieru nie mogła rozpocząć się, dopóki nie zabezpieczyliśmy wszystkich elementów, które mogłyby ulec uszkodzeniu. Polerowanie lakieru postanowiliśmy przeprowadzić z użyciem mechanicznej maszyny polerskiej. Następnie auto umyliśmy i sprawdziliśmy, czy wszystko wygląda tak, jak powinno. Ewentualne poprawki wykonywaliśmy polerując ręcznie. Jest to metoda mniej niebezpieczna i doskonała do usuwania małych rys i hologramów.

Zabezpieczenie Ferrari

Renowacja lakieru nie mogła zostać zakończona, dopóki nie nałożyliśmy preparatów zabezpieczających. Na lakier nałożyliśmy powłokę kwarcową. Jest o wiele lepsza od zwykłego wosku. Utwardza i zabezpiecza lakier, przez co jest mniej podatny na zarysowania i czynniki zewnętrzne. Co jeszcze ważniejsze, powłoka utrzymuje się na lakierze przez okres dwóch lat. Gdybyśmy skorzystali z zwykłego wosku, to utrzymałby on się na lakierze przez jedynie trzy miesiące. Po tym czasie konieczne byłoby gruntowne oczyszczenie auta i ponowne nałożenie wosku. Po tych czynnościach, renowacja lakieru została zakończona i można było zająć się kolejnymi częściami auta.

Renowacja wnętrza

Kiedy renowacja lakieru i jego zabezpieczenie zostało zakończone, należało zająć się również wnętrzem pojazdu. Tapicerka została wyprana. Chodniczki wyczyszczone i wyprane. Dodatkowo odżywiliśmy skóry. Użyliśmy odpowiednich dressingów, aby zabezpieczyć elementy plastikowe i aluminiowe. Na sam koniec wysuszyliśmy wnętrze i auto było gotowe do odbioru.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

four × 4 =